Leer Kenia ECHT kennen....

Wij zijn naar Kenia verhuisd. ( zie post van emigreren naar Kenia ) Na jaren van wikken en wegen toch de grote stap gezet. Het voelt goed aan… hebben grootse plannen en erg veel zin deze ten uitvoer te brengen. Het was geen makkelijke beslissing maar uiteindelijk wonnen de gevoelens het van het verstand… soms is dat ook goed…

Ik krijg regelmatig telefoontjes en emails van mensen die op de een of andere manier een band hebben met Kenia, ’ iets’ hebben met Kenia. Dit kan een gevoel zijn die is blijven hangen na een vakantie zoals bij mij zelf 14 jaar geleden… of een vakantie liefde, of een drang die blijft groeien naar Afrika in het algemeen. Soms vragen mensen mij van alles… ik kan niet overal antwoord op geven dit is zo persoonlijk soms. Mensen die in Kenia willen wonen, adviseer ik om eerst een tijdje in Kenia te komen wonen. Huur een huis voor een paar maanden en leef zoals je zou doen als je hier echt zou blijven. Dus begeef je onder de mensen, doe je boodschappen zelf, ga erop uit…

Wij hebben in Kenia een weeshuis, daarnaast een vrijwilligerswerk bureau voor mensen die een tijdje als vrijwilliger willen komen werken. Ook de manier om Kenia ANDERS te leren kennen. Mensen die in een ziekenhuis of schooltje willen werken… en daarnaast in een leuke accommodatie willen verblijven. Dit drukt de kosten aanzienlijker dan in een hotel te verblijven. Mocht het je wat lijken om Kenia anders te leren kennen dan kun je ons emaillen. Wij helpen je graag verder. Natuurlijk kun je ook zelf ergens een cottage huren en maar zien hoe of wat maar als wij je helpen heb je ieder geval mensen om je heen waar je terecht kunt voor al je vragen…

Wij kunnen je ook helpen als je een huis wilt huren voor korte of langere periodes of een huis/ grond wilt kopen. Wij hebben betrouwbare contacten die met u meerdere beschikbare huizen kunnen laten zien.

Email gerust naar :

[EMAIL=“ireneokech@yahoo.com”]ireneokech@yahoo.com
www.lionesscubshome.com