Le Jardin

• Heyy…:slight_smile: Wie gaat er in de meivakantie van 2005 naar Hotel Le Jardin in Kemer?? Of wie is er al eens geweest… :smiley: *

Originally posted by JustMii@08-02-2005, 10:35:10
** * Heyy…:slight_smile: Wie gaat er in de meivakantie van 2005 naar Hotel Le Jardin in Kemer?? Of wie is er al eens geweest… :smiley: * **

je zal er geen spijt van krijgen daar te hebben geboekt. Prachtig hotel,heel lekker eten. groetjes Anne

• Khoop dat het waar is wat je zegt :DKeb er iniedergeval keii véeeel zin in :smiley: *

Ik ben in de herfsvakantie in Le Jardin geweest. Mooi hotel.
Het eten is inderdaad heel uitgebreid, maar het fruit werd na een aantal dagen steeds minder vers. Het werd wel allemaal netjes bijgevuld, maar ik had het idee dat ze al het oude eten van de vorige dag bij het nieuwe eten deden. Maar er was in ieder geval wel een grote keuze. Amusement viel wel een beetje tegen, werd een beetje eentonig na een tijdje. Het zwembad is natuurlijk perfect. Hartstikke mooi en schoon. Het strand is wel een kiezelstrand, waar je je eigen prive-strandstoelen hebt. (Waar er overigens wel erg veel van gebroken waren). Ook is het natuurlijk een prachtig aangelegd park, met veel groen. Wel was de weg die achter het hotel lag en waar ook de winkelstraat was 's nachts en 's ochtends vaa goed te horen.
Maar ik denk dat je veel plezier in Le Jardin zult beleven!

*Gaan er geen mensen in de meivakantie nee? :blink: *

Ik ben zelf 2 jaar naar Le jardin geweest beviel me UITERMATE goed een gelweldig hotel met fijne werknemers, ik probeer deze zomer daar te gaan werken :stuck_out_tongue: