Kennissen van ons waren er geweest, en die zeiden ook dat het een heel goed hotel was.
Dus wij hebben ( gelijk toen we terug kwamen uit turkije ) een voorboeking gedaan voor volgend jaar. Toen we in het reisburo waren zeide ze al dat ze de naam āLe Jardinā al een paar keer had gehoord.
Jep, ik zen er in de zomer van 2004 geweest en ik moet u gelijk geven, het was een goei hotelekeā¦
Zeer mooi! Het is wel al twee jaar geleden dus ik weet niet zoveel meer ma ik weet wel da er altijd een garconneke op rolschaatsen rond het zwembad reed om mensen te bedienen en da was geen lelijk gastje :slywink:
Ben er dit jaar geweest, Juli 2006. Vond het hotel nou niet zo heel āleukā⦠We zaten daar voor 2 weken, maar na 1 week was ik het al zat daar en wilde naar huis. Personeel was erg arrogant !! Ze deden net of ze je niet zagen, als je wat wilde bestellen !! Voor de rest waren de show wel mooi, maar de animatie overdag viel ook tegen. De rusische meiden van het animatie team liepen meer met zichzelf te showen dan de mensen te animerenā¦
Dus voor ons geen Le Jardin meerā¦
( Hoorde wel dat het hotel van eigenaar veranderd is, en dat het daardoor zo veranderd is !! )