Latijns-Amerika: avontuur, cultuur, backpacken

Wie

Beste,Kijk op http:// www.bloggen.be/erico
Eric

Hallo,
Ja, ik ben van plan midden maart naar zuidelijk brazilie te gaan. Reisplanning is een week of 3 en ben van plan richtig Paraguay te gaan. ZIn om samen te gaan? We kunnen een deel samen reizen… ik vlieg naar Sao Paulo.
Ciao,
Koen

Beste Koen,
Bedankt voor uw antwoord. Helaas kan ik me in maart niet vrijmaken. Geniet maar eens goed van die twee prachtige landen van Zuid Amerika. Vergeet vooral niet de Pantanalstreek GRONDIG te verkennen. Deze streek is de grensstreek van Brazilië en Paraguay. Let wel: in Paraguay noemt men deze streek de “Gran Chaco”. Pas op: de inwoners van Paraguay zijn iets minder te betrouwen dan de Brazilianen. Mail me later nog eens om te zeggen hoe het geweest is. Vergeet ook niet grondig mijn site te lezen. Er staan vele tips in die u van pas kunnen komen in de natuur van deze landen.
Tot schrijfs.
Eric Lornoy

Ik ben in Paraguay geweest, ik heb geen ervaring met Brazilianen maar des te meer met Paraguayanen. heb 5 maanden in een gastgezin gezeten. Er bestaan genoeg leuke goeie Paraguayanen. Maar pas inderdaad op, er bestaat ontzettend veel criminaliteit in Paraguay.
Overigens heb ik er in al die tijd als meisje van 19 nooit last van gehad. Hoewel ik ook alleen op reis ben geweest.