hallo mensen,
mijn vakantie staat voor de deur en ik zoek nog iemand die ook een weekje zon zee gezelligheid op wil zoeken. ik ben een jongen van 28 jaar uit ede maar.
ook kunnen we eventueel met een klein groepje gaan. locatie maakt me niet zo veel uit gewoon een weekje relaxen en leuke dingen doen. als het je leuk llijkt hoor ik graag iets van je. ik heb vanaf morgen drie weken vakantie dus in dat tijdsbestek zoek ik een reisgenoot.
groeten johan
heay johan!ik zoek nog iemand die het leuk lijkt om met mij mee te gaan naar Hongarije, ik ben van plan om naar ozora festival te gaan, helaas hebben vrienden van mij andere plannen of geen geld,je kent t vast wel!vandaaruit kan je ook heel gemakkelijk naar kroatie om nog van de mooie stranden en natuur te kunnen genieten!dit is van 6 tot 11 augustus. ik ben trouwens 25 en woon in alkmaar. heb al veel gereisd en ga over 4 maanden weer voor een half jaar backpacken door zuid en midden Amerika!
Groetjes Thalissa
hallo thalissa,
leuk dat je reageert maar ik ben zelf niet zo van de festivals eigenlijk. ik zie mezelf daar niet echt 5 dagen rond lopen. Hongarije zelf is een leuk land en zou ik graag met je mee gaan maar als je echt op zoek bent voor iemand om mee te gaan naar het festival word het hem niet denk ik