Last Minute met de boot naar Engeland

Hallo,

Wij willen graag met de hoverspeed van Calais naar Dover, op 29 of 30 april a.s. Dat is al heel snel!

Het viel mij op dat de tarieven voor een standaard retour erg hoog zijn, wanneer je rechtstreeks boekt bij de organisatie. De tarieven van de touroperators zijn veel gunstiger, maar omdat ik een huurhuis op het oog heb, die niet via een Nederlandse touroperator wordt aangeboden, kan ik daar geen gebruik van maken.

Wie weet of het mogelijk is, om gewoon naar Calais te rijden en ter plekke een goede prijs te bedingen voor de overtocht, zonder een reservering te maken? Zijn de tarieven dan gunstiger?

Jacqueline

Ah, dit is wat ik eigenlijk ook wil weten. Ik wil begin augustus op de bonnen fooi richting calais rijden.

Moet wel kunnen volgens mij, maar volgens mij, als ze plek hebben op de ferry, dan betaal je gewoon hetzelfde als wat je normaal zou betalen als je vooraf boekt.

Ik ben vorige week met Norfolkline van Dunkerque naar Dover gevaren voor £18

Ik boek regelmatig een last minute van Calais naar Dover en boek altijd twee maal een eendagsretour (en gebruik dus eigenlijk maar de helft). Dat koste me ongeveer 20 to 30 euros per overtocht de laatste keer dat ik dit deed in Januari. Ik gebruikte toen P&O - dat was het gooedkoopste. Je kunt altijd ook gewoon er naartoe rijden en daar boeken - ik geloof dat dit ongeveer hetzelfde kost. PS - een eendaagsretour is alleen geloofwaardig als je vroeg op de dag de overtocht maakt!

Koen

ik boekte 3 weken geleden een P&O overtocht een week voordat ik besloot weer ff naar NL te gaan en betaalde 50pond voor een retourtje voor een 5 dagen retour, als aanbieding, ook niet verkeerd!

Ik wil deze vakantie met de boot naar engeland… Kun je bij P&O ook ter plekke aan boord stappen, of moet je perse van te voren reserveren?

nee je kan ook daar direct een kaartje kopen maar dan weet je niet van tevoren hoe duur het is natuurlijk…