Hallo iedereen
Mijn naam is Liesbeth, 31 jaar. Ik heb het geluk als turnleerkracht te beschikken over een zee van vakantie!. Momenteel ben ik aan het klussen in mijn huis en in augustus zie ik het wel zitten om het stof en puin te ontvluchten en wat te ontspannen in het buitenland.
Bestemming ligt volledig open, als ik het zonneke maar kan zien. Mijn budget is eerder beperkt door de renovatiewerken. Ik zou graag begin augustus vertrekken tot…
Ik reis het liefst per twee of in een klein groepje. Alles kan en alles mag. Ik zoek leuke, vrouwelijke reisgenoten om een last minute mee te ondernemen.
Als je net als ik in augustus een trip naar het buitenland wil ondernemen maar niet weet hoe, wie, wat, waar, … komen we er misschien samen uit?
grts Liesbeth
Misschien Liesbeth, vind je het leuk om bij ons te verblijven?
Portugal dus? We zitten in 't kustgebied van de Alentejo, vlakbij het strand van Melides, Santo Andres, Aberta Nova etc.etc.
Wij zijn ook nogal ondernemend en gaan vaak dingen bezichtigen etc.etc. kortom: erop uit. Eventueel kunnen we wat samen ondernemen?
In ieder geval: fijne vakantie, met wát je dan ook gaat doen, groetjes uit Portugal!
:dag:
Lijkt me zeker het overwegen waard. Kunnen jullie wat meer vertellen wie deze gastvrije mensen zijn met wie ik te maken heb?
Je kan me vinden op facebook onder de naam Liesbeth Janssens, antwerpen, geboren 24/04/81 (opgepast heb niet zo een originele naam er zijn massa’s naamgenoten),
zo kunnen we eens kijken of het klikt?
Ik veronderstel dat het verblijf niet gratis is bij jullie, dus graag enkele verduidelijking
Hoi Liesbeth, het verblijf is idd. niet gratis. We verhuren een heel leuk houten vakantie chaletje wat vlakbij ons eigen huis staat.
Je hebt dus je eigen privacy maar ‘ons’ vlakbij.
We kunnen, dit omdat je alleen bent, altijd dingen samen ondernemen.
Door ons vele gereis weten we vrij veel in deze omgeving te vinden en dat is handig. Natuurlijk zul je zelf ook ideeën hebben. Wil je eens 'n dagje alleen erop uit, ook goed!
We zitten vrij afgelegen, middenin de natuur.
In mijn onderschrift kun je onze website vinden, je kunt natuurlijk ook privé mailen.
Kortom: we horen graag jouw eigen ideeën!
Fijne dag!