Zoek vr. reisgenoot 5 à 6 mnd die niet snel vd leg is en wat te melden heeft. Bestemming Zuid Amerika is niet nieuw voor mij. Wie wil?
Reisdoel is weer een deel Zuid-Amerika te ontdekken. Geen relatie poging. De gedachte nu is Equador Galapagos op eigen houtje (privé-jacht prijzig). Dus meer tijd voor minder geld. Ik kan duiken. Verder Amazone Equador is super ****. afzakken naar Chili, doorsteek Andes, Argentinië/Uruguay, Zuid Brazilië in Amazone en carnaval in Rio op 5 februari als afsluiting. Dit circuit biedt goede weersomstandigheden. Natuur en cultuur
U durft ![]()
![]()
Good luck!
Hoi,
Begrijp die reactie zeker, ben net terug uit Zuid Amerika. Ik denk dat ik weet wat de mores is. Het continent trekt aan. En als je de vuistregels in acht neemt qua veiligheid, lukt het vast. Weinig reacties zeker, ben ik schijnbaar een vd weinigen die tijd genoeg heeft.
Mvrgr K.
Daar ging ik ook vanuit dat u al eerder daar geweest bent, maar dan nog elk regio is anders. Neem aan dat u ook Spaans/ Portugees spreekt/ uit de weg kan. Derhalve u moet ook oppassen dat u niet in die wilde natuur verdwaalt ![]()
Tijd is ook niet alleen voldoende. Hoeveel bent u aan zo n reis, omschreven hierboven kwijt bijv.
Succes!