Hallo, wij gaan in augustus naar ijsland. ik had graag een dagtrip met de bus gedaan naar landmannalaugar. Hoe lang kan ik er dan Wandelen? heb ik dan een indruk van de omgeving?
Je kan hier uitstekend lopen. Vanaf de parkeerplaats gaan er verschillende wandelpaden het park in, van makkelijk tot moeilijk. Houd er wel rekening mee dat het weer heel snel kan omslaan, en dat sommige paden soms moeilijk te begaan zijn. Hoelang ben je precies in Landmannalaugar die dag?
Het is een excursie die we zouden willen meedoen. Deze bus vertrekt vanuit Reykjavik. Ze stopt enkel 2 uur op landmannalaugar. Daarom had ik graag geweten of je op een wandeling van ongeveer een kleine 2 uur een indruk hebt van de omgeving. Wijzelf gaan met de motor naar ijsland. We weten niet of we tot daar kunnen geraken gezien de f wegen, en daarom hebben we het idee om een excursie te doen.
met een wandeling van een kleine 2 uur krijg je wel een indruk van de omgeving. Maar het blijft beperkt. Ik heb dit een paar jaar geleden ook gedaan. Landmannalaugar is een kleurrijke omgeving en absoluut de moeite waard. Na afloop zul je denken: ’ het was eigenlijk te kort’.
Ik besef dat enkele uren te kort zijn, maar als je met de bus meegaat, is dit de enige manier. Toch bedankt, nu weet ik dat 2 uur wandelen daar toch een beetje een indruk Geeft!