hallo,
is er ook iemand die bekend is met lagos?
Zo ja, ken je dan ook appartementen vila mos?
vertel me wat je ervan vind.
bedankt betty
hallo,
is er ook iemand die bekend is met lagos?
Zo ja, ken je dan ook appartementen vila mos?
vertel me wat je ervan vind.
bedankt betty
Jaaa in Lagos ben ik ook geweest. Lagos is echt heel mooi. Beter dan Albufeira want dat is veel toeristischer verpest. In lagos kan je heel mooi naar beneden bij de rotsen en dan kan je allemaal kleine stukjes strand opzoeken waar je heel chill kan zonnen. Ook kan je vanuit lagos n dag naar Sagres het meest westerlijke punt van de wereld noemen ze het geloof ik. Heel mooi om te zien. Dan kijk je eindeloos over de zee uit. Toen ik met een vriendin in Lagos zat, zaten we in het Hostel was erg goed en gezellig trouwens we hebben toen nog een dag Mountainbikes gehuurd en zijn helemaal naar boven op de bergen gefietst naar dat plaatje met een franse naam hoe heet dat ook alweer. was uiteindelijk iets van 70 km fietsen wij dachtten dat het 20 zou zijn dus dat was even afzien. Ook dwars door die gebieden heen waar alles is afgebrand door die bosbranden.
Maar al met al Lagos is dus hardstikke mooi en gezellig. !! Je kan ook nog met een bootje een grottentour doen. Zie je allemaal rotsen die op dieren lijken. Leuk hoor !!! Veel plezier in Lagos
Groetjes Sanne
Hallo Westie
Ik ben de zomer die net gepasseert is nog in Portugal geweest!! We verbleven bij kenissen van ons Bomma( das een lang verhaal).
Zij zijn 6 jaar geleden geëmigreerd naar de Algarve. Ze wonen in Odiaxère, dicht bij lagos! Lagos is echt prachtig! Het is er in het hoogseizoen wel tamelijk toeristisch, maar ja… je kan er gezellig gaan winkelen, je kan zo naar een klein strandje ( Praia da Batata ), je kan inderdaad prachtige boottochten doen( naar en in de rotsen, tot in Sagres) Echt prachtig!! Wij waren deze zomer een boottocht gaan doen naar Sagres met The Isaura—>echt een pracht zeilschip! Om Het verhaal kort te houden, Je moet Lagos echt eens gezien hebben!! Het is er heel gezellig en mooi van natuur!!
Vele lieve groeten
Wendy
Kan je van Lagos makkelijk doorreizen naar andere gedeeltes van Portugal?
Bijvoorbeeld met trein of bus?
@ Benjike03: Is er trouwens ook een site waar je die boottochten kan boeken?
hoj! lagos is mijn droomstad in portugal. echt ontzettend mooi qua natuur en ook fantastisch als je gek bent op feesten. 2 jaar geleden ben ik met mijn broer naar het zuiden van portugal gelift, vorig jaar in september kreeg ik heimwee en ben ik er samen met mn beste vriendin naar toe gelift. appartementen ken ik er niet omdat we op campings en op het strand hebben geslapen, in de duinen en ook eens onder een strandhuisje. ![]()
verliefd op lagos
tint
als je mijn portugese avonturen wil lezen/bekijken breng dan eens een bezoekje aan mn klaprozige blog en duik in het archief oktober-november 2005 –> http://klaproos.skynetblogs.be/?date=20050930&number=1&unit=months
http://blogsimages.skynet.be/images/002/738/053_6ec5b74b356624b69b2f3015302efb81.jpg
hierboven een prent die ik gemaakt heb tijdens een magische ochtend in lagos…
hieronder een prent van mijn portugal-reisboek!
http://blogsimages.skynet.be/images/002/729/888_b3287f2ccfbeddcdd0953e1add353e82.jpg
Ik kom minimaal 1 keer in de 4 maanden in Portugal en ook in Lagos.
Is een leuke stad, veel winkels, veel restaurants en gezellig centrum waar je gewoon kan ronddwalen.
Ook kun je vanaf station Lagos alle andere kanten op met de trein maar tevens een goede busverbinding naar verschillende andere steden.
1 keer in de maand is er een grote markt net buiten het centrum, hier kun je vanalles aankopen, kleding, cd’s, eten…
In Odiaxer is er ook 1 keer per maand een markt (andere dag als die in Lagos) dus mocht je de ene gemist hebben… altijd nog de andere ![]()
Grote (nieuwe) vishandel vlakbij het centrum, waar men verse vis verkoopt en hierboven is ook een restaurant gevestigd waar je (naar het schijnt) erg lekker kan eten.
Bioscoop is ook aanwezig en bars genoeg. In de zomer is er regelmatig op het plein vanalles te beleven, zoals bands e.d.
Mochten er mensen zijn die specefiek iets willen weten, mail me gerust!
P.s. ik ben zelf op zoek naar jongeren die in Portugal wonen (voor langere tijd) het liefst Nederlands/engels sprekend, leeftijd vanaf 24 jaar die eens een keer willen afspreken.