Kan er iemand mij meer vertellen over Matala en Komos beach ?
Is het ver stappen naar het naturistenstrand en welke hotels zijn een aanrader ?
Bedankt alleszins ![]()
Komos beach (en duinen) zijn een echte aanrader !
Red beach is kleiner en erg moeilijk te bereiken, maar wel vanaf het dorpje zelf.
Komos beach is wel een heel eind lopen. Een auto huren is aan te raden (en is er goedkoop).
Als je er géén vervoermiddel hebt, logeer je beter in Kalamaki. Vanaf het strand van Kalamaki kan je dan langs het water naar het naaktstrand wandelen in ca. 10 min. ! Alle hotels, zowel in Kalamaki als in Matala zijn vrij eenvoudig maar goed. Maakt niet zoveel uit, alle hotels bieden ongeveer hetzelfde.
Zijn er hotels te boeken in Kalamaki . Bij een Belgisch reisbureau ? Tien minuten lijkt me echt niet zo ver .
Bedankt voor de info .![]()
Vermoedelijk bij Intercomfort Travel, Sunworld en Christophe Air maar ben dit niet heel zeker.
Ik boek rechtstreeks de hotels en reserveer afzonderlijk een flight-only bij een touroperator.
Maar dat is natuurlijk niet de voordeligste oplossing want goedkope vluchten zijn onbestaande.
Kijk zeker ook eens op http://www.sunweb.be voor Matala all-in aan budgetprijzen.
Bedankt , ik ga nog maar eens zoeken !!