Kortingscodes voor hotels

Hallo!

Ik vroeg mij af of er nog meer mogelijkheden zijn wat betreft kortingscoupon/codes voor hotels in West-USA?

Ik heb wel eens gelezen dat er soms ‘gestrooid’ wordt met kortingen voor van alles en nog wat (niet alleen hotels, maar ook pretparken). Weten jullie of je daar hier in Nederland ook gemakkelijk aan kunt komen?

Ik ben inmiddels bekend met de site: http://www.vegas-hotels-online.com/

De bedoeling is wel om hotels vooraf te reserveren en niet op de bonnefooi te gaan.

Kortingscouponnen zijn juist voor spontane acties. Meestal zijn ze maar een paar dagen tot twee weken geldig. Couponnen zul je niet snel op internet tegenkomen, maar worden meestal met de huis-aan-huisreclame gebracht. In sommige ho(s)tels/op sommige campings hebben ze reguliere folders en flyers, waar vaak ook coupons in staan.

Voor ver van te voren reserveren dus niet mogelijk (dat weten de adverteerders ook wel, anders zouden ze hun eigen inkomen derven).

Bij reserveringen via hun website vragen sommige hotels een code voor de AAA discount. Voor de ANWB is dit code 329

Thanx! Goed om te weten.

Voor het huren van auto’s werkt het om gewoon te Googlen op de naam van de verhuurder plus bv de term ‘discount code’ or ‘coupon’ oid. Meestal vind je hiermee wel een groot aantal codes. Ze werken niet altijd allemaal maar heb voor het huren van een auto nooit lang hoeven te zoeken om een werkende te vinden.

Op dezelfde manier kun je ook codes voor bv. Greyhound etc. vinden dus ik neem aan dat je ook een kans zult hebben als je voor hotels zoekt!