Hoi mensen,
Als echte zuinige nederlander en fan van zo goedkoop mogelijk, was ik benieuwd of in australie ook zon korting/voordeel site is. Ik heb de australische groupon al ontdekt maar ik was meer opzoek naar iets als vakantieveilingen ofzo. Iemand australische tips??
Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd!
Goed punt! Want in 2 maanden reizen door Australië heb ik hier eigenlijk nooit iemand over gehoord…
Terwijl backpackers toch wel echt altijd blut en zeer geld bewust zijn. Mocht iemand het weten hoor ik het ook graag!
Heb wel veel mensen met zgn. coupons zien werken die je vaak uit allerlei backpackgidsjes, lokale krantjes en reisgidsjes kunt scheuren. Deze krijg je vaak al bij je touroperator, hostels, reisbureaus etc en geven je allerlei kortingen van gratis maaltijden tot kortingen op je geboekte tour. Die moet je dus goed bewaren en doorlezen want er staan soms interessante dingen in. Daarbij zijn er kortingspassen die je bijv aanschaft om korting te krijgen op een bepaalde hostelketen, maar waarmee je ook korting krijgt op dierentuin/surfboard huur/camper huur etc. Altijd handig om even uit te zoeken waar je nog korting op krijgt. De Amerikaanse coupon-cultuur doet het dus daar ook redelijk goed.
Tevens kun je bij ALLE backpackers reisbureaus afdingen en deals maken. Een vriendin van mij heeft een bustour gekocht voor 250 AUD welke stond geadverteerd voor 800 AUD. Goede onderhandeling-skills en durven vragen helpen je dus ook een eind op weg!
Niemand tips??
mogen ook andere kortings tips zijn