Korting op vrijwilligerswerkreizen in Peru voor het hoogseizoen!

Wil jij vrijwilligerswerk gaan doen in Peru, kijk dan nu snel op onze website, want we hebben een speciale aanbieding!
Bij Mijn Bestemming Peru hebben we geen verhoogde prijzen voor het hoogseizoen, maar bieden we juist korting!

In juni, juli, augustus en september betaal je 75 euro minder én krijg je een gratis dagtour door de Heilige Vallei!

Iedereen die boekt voor de periode juni t/m september krijgt van ons 75 euro korting op de programma´s die bestaan uit Spaanse lessen, verblijf in Cusco in een gastgezin of appartement en vrijwilligerswerk in een project. Daarnaast geven we ook nog een dagtour door de Heilige Vallei cadeau!

Mijn Bestemming Peru is een organisatie die vrijwilligerswerk organiseert voor mensen die graag wat willen betekenen voor mensen in een ontwikkelingsland, mensen die een andere cultuur beter willen leren kennen en op zoek zijn naar een onvergetelijke reiservaring. We zijn een kleine en persoonlijke organisatie, gerund door een Nederlandse en een Peruaan, en onze missie is om vrijwilligerswerk te organiseren voor een betaalbare prijs. We doen dit door geen geld te vragen voor het organiseren van het vrijwilligerswerk, geen grote kostbare bijeenkomsten in Nederland te organiseren of kostbare publiciteit te gebruiken en door alles zelf te organiseren in Peru en hierbij geen tussenliggende organisaties in te schakelen. We zoeken persoonlijk projecten uit waar wij mee samen willen werken en waarvan wij vinden dat zij hulp kunnen gebruiken van onze vrijwilligers. Neem eens een kijkje bij onze projecten

Groetjes,
Marit
Mijn Bestemming Peru