Nu korting op programma´s Spaanse les en vrijwilligerswerk

Geinteresseerd in vrijwilligerswerk? Hartstikke goed, je bent hard nodig!
Wij zijn een organisatie voor Spaanse lessen en gratis vrijwilligerswerk in Peru. We regelen de Spaanse lessen, een appartement of gastgezin of beiden, een vrijwilligersproject dat bij je past en je kunt ook leuke tours bij ons boeken om de omgeving te ontdekken.
We hebben nu een speciale korting van 10 % voor iedereen die voor 31 maart 2010 een reis bij ons boekt!
Neem een kijkje op onze website www.mijnbestemmingperu.nl en stuur ons een e-mail als je vragen hebt! info@mijnbestemmingperu.nl

Groetjes,
Marit - Mijn Bestemming Peru

Hallo Marit,

wat een ontzettend leuke organisatie! Ik heb net even op de site rondgekeken en ben direct enthousiast geworden. Ik zou na mijn examen graag vertrekken naar Peru, maar ik ben dan nog maar 17 jaar. Zijn er dan ook mogelijkheden bij jullie organisatie? En ik vroeg me af wat er allemaal in de prijs is inbegrepen? Ook het vliegticket etc.?

Ik hoop van u te horen!

Groetjes,
Judith

Hey Judith!
Leuk dat je reageert! Ook als je 17 bent kun je vrijwilligerswerk doen, als je maar enthousiast bent en gemotiveerd! De prijzen op onze website zijn exclusief een vliegticket van Nederland naar Peru. Als je wilt kunnen we wel een vlucht voor je boeken, maar de prijs van de vlucht komt er dan bovenop. Wat is inbegrepen in de prijs is de Spaanse lessen (4 uur per dag, 5 dagen in de week), lesmateriaal, een accommodatie (gastgezin of appartement), vrijwilligerswerk, begeleiding bij je vrijwilligerswerk, pick up van het vliegveld van Cusco, wekelijkse gratis activiteiten met de andere leerlingen van de Spaanse school, rondleiding in Cusco en een informatiehandboek voor vertrek.
Als je nog meer vragen hebt, dan willen we die graag beantwoorden! Stuur dan een e-mail naar info@mijnbestemmingperu.nl

Groetjes, Marit