Koelkastmagneetje van Laos gezocht!

Hallo allemaal!

Ik ben vrijdag teruggekomen van een fantastische reis door Thailand, Laos en Cambodja. Wij hebben de traditie dat we koelkastmagneetjes meenemen van de landen die we bezocht hebben. Drie keer raden… ik ben die van Laos vergeten! :crybaby:

Weet iemand hoe ik daar nog aan zou kunnen komen of is er iemand die mij er 1 wil verkopen?

Ik ga heeeeel hard duimen dat iemand me kan helpen! :chin:

Groetjes, Corine

Hoi Hoi,

Ja en dan?? wat een drama!!! Maar de redding is nabij… Ik vertrek over ongeveer 2.5 week naar Loas… Dus, als ik ze vind ( zijn ze daar te krijgen??) dan koop ik er wel een voor je. Kun je dan nog wel een paar maanden wachten? Want ik heb namelijk nog geen idee wanneer ik weer vertrek naar NL?

Ik hoor het wel,
Groet Loes

Ooooooh als je dat zou willen doen ben je mijn HELD! Dat telt wel voor 200 goede daden vind ik, ben je voor de helft van 2011 weer voorzien :stuck_out_tongue:

En natuurlijk kan ik erop wachten! Vind het al helemaal super dat je er uberhaupt eentje wil meenemen! En als je er daar (of ergens anders) vanaf wil dan stuur je m maar op, ik betaal natuurlijk voor de gemaakte kosten!

Wat gaaf dat je naar Laos gaat, ga je daar rondreizen of ook nog door andere landen?

Wij zijn zelf maar 1.5 week in Laos geweest, in 2 dagen met de slowboot over de Mekong van Huay Xai naar Luang Prabang (super!) en daarna via Vang Vieng naar Vientiane. Vanaf daar vlogen we naar Cambodja, hadden namelijk maar 6 weken om Thailand, Laos en Cambodja te doen. En nu zit ik sinds 3 dagen weer in de sneeuw haha, bizar!

Groetjes!

haha noh daar doe je het toch voor!! Oftewel geen probleem…

Wij zijn nu nog op Koh Lanta en vertrekken voor de kerst naar Laos…Via BKK rechstreeks naar Vangvieng. Daar de feestdagen doorbrengen en dan naar het zuiden om verder te gaan naar Cambodja. En vanaf daar hebben we nog geen planning.

Tja en sinds vorig jaar verliefd op Laos, dus we zijn vorige maand nog 2 weken geweest en gaan nu weer terug voor een maand. ( er zit nog een school te wachten op toiletten dus we heben een doel) dat je niet denkt dat we alleen maar lopen te tuben!!!.haha

Ik kijk wel even of ik het vanuit Thailand weer op kan sturen en anders nog even wachten…

Dus wij genieten nog hier van het strand, en jij van het geweldige winterweer!

Groetjes Loes
www.asiatrotters.nl

Oooh Koh Lanta, daar zijn wij helaas niet meer aan toegekomen. Klinkt super allemaal zeg. Hoop dat jullie die toiletten snel kunnen bezorgen haha. Wat een mooi doel :slight_smile:

Wat hebben jullie trouwens een supermooie website! Ik had ook een blog, maar die is minder mooi hoor haha: http://corrie.reismee.nl

Mijn mailadres is: corinevenrooij@hotmail.com. Voor nu wens ik jullie nog heeeeeel heel plezier in het mooie zuidoost azie, ik zal jullie blog in de gaten houden, en stuur maar een mailtje! Niet teveel tuben he :stuck_out_tongue:

Groetjes!