Beste Forum bezoekers,
Weet niet of dit echt een nieuwe topic is maar goed, nooit geschoten is altijd mis. Wij gaan een reis door Vietnam maken en willen graag een paar dagen stilte en meditatie inlassen. Zijn er onder jullie die daarmee evaring hebben opgedaan. Alle tips voor stilteplekken, kloosters of tempels zijn ons zeer welkom. Alvast hartelijk dank. Ian
Dat is n hele goede vraag, waar ik het antwoord ook op wil!
Heb in thailand gemediteerd in een tempel met monniken, en dat was me goed bevallen!
We wachten af…
We zullen afwachten of er goede tips voor ons komen. Ik zie er zeer naar uit. Groet Ian
Hoi Ian en Aziëazië,
Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb wel tempels bezocht, maar niet om te mediteren. Dus ik kan niet echt antwoord geven op jullie vraag, maar ik hoop een medeforummer wel.
Wel heel interessant dat jullie jullie stilte en meditatie willen inlassen! Hoop dat er dan ook een antwoord komt op jullie vraag ;).
Groetjes, Anne
Hey,
jah ik wacht braaf tot iemand reageerd… Ton??;))
enne hoezo interessant dan?:))… Haha
Ik vind het altijd interessant als mensen kiezen voor een andere activiteit tijdens hun reis/ vakantie dan alleen maar plaatsen te bezichtigen. Ik ben daar zelf ook wel van
Groetjes, Anne
Niemand?? Ton dan??? Hihi… Jij hebt altijd n antwoord…
Hallo AzieAzie en Ian,
Hier heb ik geen ervaring mee, want net als Anne-Jitske hebben we alleen tempels en pagodes bezocht.
Kan jullie dus enkel links geven welke ik hoop dat het je wat verder helpt.
http://www.dharmaweb.org/index.php/Vietnam
gr
Ton.
Beste allen,
Hebben in Saigon Robert Jan Bruggeman ontmoet en die heeft ons uitstekend geholpen. Als Nederlander heeft hij zich er gevestigd en organiseert meditatieklassen en retreats bij kloosters in de omgeving.
Zijn website is www.bridgeman.nu.
Hartelijke groet en nog veel reisplezier,
Ian