Hallo

Ik ben Rogier. Samen met mijn vriendin vertrekken we binnenkort naar Vietnam.

Hoi Rogier,welkom op wereldwijzer!
Mooie keuze om op vakantie tegaan naar Vietnam,zelf heb ik dit magische land al een keertje bezocht in het verleden.
In Ho Chi Minh vind je ook een aantal erg mooie pagodes en tempels, zoals de taoïstische tempel van de jaden keizer.
Het interessantste museum van de stad is het War Remnants Museum (Oorlogsrestenmusuem), een ode aan de nutteloosheid van oorlog.
Vergeet ook niet de Cu chi tunnels te bezoeken tijdens je verblijf in Ho Chi Minh (ligt op anderhalf uur rijden van de stad)ook een aantal erg mooie pagodes en tempels, zoals de taoïstische tempel van de jaden keizer. Gustave Eiffel ontwierp de kathedraal en het postgebouw. Het interessantste museum van de stad is het War Remnants Museum (Oorlogsrestenmuseum), een ode aan de nutteloosheid van oorlog.
Andere intressante bezienswaardigheden zijn de Halong Bay (Hanoi) alsook de rijstterrassen in Sapa.
Als je nog op zoek bent naar meer informatie Rogier,dan kan je altijd een berichtje posten op het Vietnam Forum
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen,Rogier!
groet,georgessiam.

Bedankt voor je reactie en voor de tips! We reizen van noord naar zuid (Hanoi, Mai Chau, Hue, Hoi An, Ho Chi Minh en Phu Quoc). Helaas te weinig tijd voor Sapa. Wellicht in de toekomst. Heel veel zin in.