Klimaatomstandigheden Mauritius in juni

Half mei 2014 gaan wij trouwen in NL. In juni willen wij voor onze huwelijksreis een safari maken in Kenia en daarna door vliegen naar Mauritius voor een luxe relax vakantie om lekker te genieten van onze honeymoon.
Nu hebben we gelezen dat het in die periode winterseizoen is op Mauritius. Wie weet wat het winterseizoen daar precies in houdt? Op de verschillende internetsites en in de reisboekjes staat dat Mauritius het hele jaar door prima te bereizen valt. Alleen lezen we verschillende berichten over wat we daar nu exact voor klimaat kunnen verwachten. De ene site zegt dat het overdag gemiddeld tussen de 24-34 graden is en dat het s’avonds kan afkoelen naar 18 graden. Daarnaast wordt er ook gezegd dat het dan iets minder regent. Op weer andere sites beweren ze juist dat het vaker regent en het max 24 graden wordt. we zien het niet zo zitten om op onze huwelijksreis op een regenachtige bestemming te zitten. Dat het s’avonds iets afkoelt vinden we niet zo’n probleem als het overdag maar doorgaans droog en het aangenaam warm is. Wie heeft er ervaring met het klimaat in Mauritius in juni en kan ons hierover adviseren?

Dit vraag ik me ook af maar dan voor de maanden juli/augustus. Iemand ervaring?

Ik heb zelf geen ervaring met Mauritius maar op onderstaande link kun je zien wat de beste reistijd is.
Juni t/m augustus schijnt de beste periode te zijn.

Ja dat klopt inderdaad, maar ik vraag me af of het niet te fris is voor een bikini

Met 28 graden? Moet te doen zijn!