Ik ben nieuw hier en weet nog niet goed hoe dit forum in elkaar steekt.
Van het najaar ga ik op vakantie naar Marrakech, alleen kan ik niet echt concrete informatie vinden over het weer daar in december.
Kan iemand mij vertellen hoe het weer is met kerst in Marrakech en Agadir, en wat de vergelijking is met Nederland.
Alvast bedankt!
Gr J-p
Waarschijnlijk staat het al wel ergens op het forum geschreven, maar ik weet niet goed hoe ik moet zoeken…
Ik ben een keer met mijn zus in juli naar marrakech geweest en het was er toen erg warm.
Mijn zus is afgelopen december weer een week geweest en die vertelde dat ze overdag superlekker weer hebben gehad. (tshirt &korte broek) S’nachts werd het wel koud maar dat is op te lossen met een extra deken
Ik woon nu 5 jaar in Marrakech *www.ryadaicha.com). Het weer in december is nog steeds erg stabiel met temperaturen rond de 23-25 graden. Met dag in dag uit blauwe lucht. Op de toppen van de Hoge Atlas ligt dan al sneeuw, maar dat geeft juist een sprookjes achtig decor! Agadir is onder invloed van dse Atlantische zee en is ook vochtiger, maar wel aangename temperaturen! Loek