Kleopatra Bebek

Hallo,
Ik lees dat er veel mensen op deze site zijn die erg veel weten. dus doe ik ook maar een gokje: Wie kent het hotel Kleopatra Bebek, het is een 2sterren hotel in Alanya.

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red]

Hoi hoi !!!

Ik ken Kleopatra Bebek en 2 sterren zegt op zich al genoeg. Het hotel is wel mooi gesitueerd in het centrum van Alanya :slight_smile: waar je uitstekend kunt stappen en shoppen. Het hotel heeft wel een gezellige receptie waar een soort van terras/lounge aan gevestigd is maar helaas vind ik (en dat is mijn mening) dat het hotel niet veel voorstelt :frowning: . Als je in het hotel alleen gebruik maakt van de douche en bed dan kan je je daar wel vermaken maar de rest is niet zo heel erg-je-van-het. Ik vond het wat smoezelig overkomen en ook de hygiene liet ietwat te wensen over. De mensen zijn daar wel heel lief !!!

Hopelijk weet je nu wat meer en anders zie ik het wel…

Groetjes!

Hoi Celine,
Dank je wel voor je reactie, ik heb ook ff gekeken op de site reiswijzer en daar staat geschreven dat je erg moet oppassen voor een van de obers.(te vriendelijk tegen vrouwen) Ik ben niet op mijn mondje gevallen hoor maar is jouw dit ook opgevallen of is dit pure onzin. Als dit werkelijk zo is dan kan ik daar een beetje rekening mee houden.Want ik ben vrij open naar mensen toe en word dan verkeerd opgepakt. (dus hou ik me maar een beetje op de achtergrond)
Nou ik hoor het wel van jou?
Grtn,
Rietman

Ik ben er geweest, het is simpel maar wel gezellig. ook het personeel wil alles voor je doen.Het is een klein hotel maar ik was er alleen en dan heb je wel snel aanspraak in een klein hotel. ik ga zeker nog een keer terug.