Hallo, ben van plan op uitnodiging van vrienden 5 dagen Sahara te doen. Veel wandelen, overnachten in tenten e.d. Ga waarschijnlijk in de maand mei. Denk dat het wel warm zal zijn dan. Kan iemand mij tips geven vwb kledingadvies? Hoe het beste te beschermen tegen de zon? Heb al beetje
ge-googled kan niet echt wat vinden. Alvast bedankt.
Alex
Hoi Alex,
Ik ben ook van plan om met vrienden naar Tunesie te gaan van de zomer. We gaan eind augustus en ik ben ook erg benieuwd naar het weer daar rond die tijd. Het zal inderdaad ongetwijfeld zeer warm zijn.
Kan iemand ons alsjeblieft iets vertellen over het weer in Tunesie? Bedankt alvast.
Lisa
zie je e-mail
In de maand mei is het meestal al behoorlijk warm in de Sahara maar de nachten kunnen dan soms nog echt koud zijn. Dus neem ook iets van een trui of vest mee voor de avonden. Draag overdag katoenen kleding en smeer je in met een zonnebrandmiddel met een hoge beschermingsfactor. Zet een petje of hoedje op je hoofd. Drink voldoende, ook als je geen dorst hebt.
Groetjes,
Marianna
Bedankt voor jouw reactie Marianna. Ben bang dat het erg warm zal zijn in juni!
Bericht voor Lauris: Heb jouw email niet ontvangen of er is iets misgegaan. Wil je het svp nog een keer sturen? Bedankt! Alex