Heeft iemand hier ervaring met het laten maken van kleding?
Moet je op bepaalde plaatsen zijn of kan dit (bijna) overal?
Wat zijn de prijzen ongeveer?
Wij gaan vrijdag naar Gambia en mijn dochter heeft in Nepal een hele mooie/wijde broek laten maken en heeft nu spijt dat ze niet meer heeft laten maken. Zelf zou ik ook wel zo’n broek willen en deze zouden we dus willen laten namaken. Is dit te doen in Gambia? Of is dit iets wat ze helemaal niet doen?
Nou het is n.l zo dat wij net terug zijn uit Gambia. Mijn vrouw had kleding en die wilde zij ook graag na laten maken. Wij waren te gast in Djeliba. En daar staat sinds het open is drie jaar terug een familie met een kleding kraam. Wij zijn destijds met hun wezen praten. En hebben dus kleding laten maken aldaar. Zo ook dit jaar. Ze heeft drie stelletjes laten maken in diverse kleuren. En ze zien er geweldig uit. Dus is het een aanrader. Voor wie er dus behoefte heeft aan ook zo iets moois. Zijn winkeltje staat op de craft market in het Senegambia distrikt( kololli) Winkel nummer 50. De jongen heet Babou. En zijn moeder en zus maken alles.
Het zijn kunstenaars.
De prijzen btw voor mijn vrouw waren nu. Zo rond de 1000 Dalasi.( broek en Tuniek tot over de knieen). Maar noem mijn naam en het kan je altijd schelen in prijs.