KKh route

Ik en mijn maatje gaan voor 3 mnd richting china.:wereld: We landen in Islamabad en willen de karakoram highway route volgen naar kashgar. iemand hier ervaring mee?
We willen ook twee weken trainen in een shaolin klooster in de provincie Henan in plaats ZHENGZHOU. Is wel een en ander te boeken van hier is duur en te “toeristisch” ingesteld iemand suggesties. Kunnen het misschien daar direkter regelenof vanuit hier contact leggen?. Mag ook in een ander gebied zijn. Heeft hier iemand ervaring mee?:ninja:
Aankomst is Islamabad en vertrek is Hongkong, voor de rest nog niks gepland. als iemand goede ideeen heeft dan horen we het graag. Vertrek is eind okt-begin nov. terug komst 2-de week februarie

Er zijn genoeg mensen die in China Kung Fu willen trainen.

Ik heb zelf een basisvorm van de Seven Star Praying mantis in Yantai getraind. De taal blijft een probleem.

Er is een website: http://www.shaolin-roermond.nl/shaolintrainen.html

de Karakoram Highway is op de grens met China niet meer met eigen vervoer te bereizen. Dat is erg jammer want dat betekent dat je ongeveer 150 km moet bussen. Vanaf Sust (Pakistaanse zijde) moet je in de bus stappen. Voor backpackers geen probleem, voor fietsers en motorrijders wel.
Grt
Marco

“de Karakoram Highway is op de grens met China niet meer met eigen vervoer te bereizen. Dat is erg jammer want dat betekent dat je ongeveer 150 km moet bussen. Vanaf Sust (Pakistaanse zijde) moet je in de bus stappen. Voor backpackers geen probleem, voor fietsers en motorrijders wel. Grt Marco”

Ik ben erg benieuwd of iemand weet of je nog steeds niet met eigen vervoer (we willen met een Jeep van onze Pakistaanse gids) van Pakistan naar Kashgar kunt reizen. Zijn er nog beperkingen te verwachten in zomer 2011?

Alvast dank, Giel.