Kinderdagverblijven

Ik ben opzoek naar adressen/vacatures van kinderdagverblijven op Curaçao. Ik zou namelijk graag voor minimaal 1 jaar daarheen willen… ( om te werken. )

Hoi,

Als ik je een advies mag geven zou ik niet op curacao gaan werken in een kinderdag verblijf… kinderen worden heel anders behandelt dan als hier in nederland. op een prive schooltje als onderwijs assistent is erg leuk. neem aan dat je je spw3 hebt??? IK zou der echt nog even over na denken en anders kijken bij de schroederschool dat is een nederlandse particuliere school waar ze ook een kinderdag verblijf hebben…

groetjes en hee; veel plezier want het is er echt geweldig!!!:zon02:

Bedankt voor je berichtje ! Ik heb idd een SPW3 diploma.

Hey

Kinderdagverblijf Bambino is wel heel leuk! Daar kun je ook eens kijken! Ik heb met hen samengewerkt en erg genoten.

Groetjes

Janneke

Hallo Janneke,

Ik heb even gekeken op site van Bambino ! Ziet er erg leuk uit ! En ze zoeken nog een leidster, dus ik ga ze zo even mailen !! :smiley:

Groetjes !

De kwaliteit van kinderdagverblijven op Curacao is vaak erg slecht. De prijzen zijn dan ook erg laag vergeleken met NL en het aanbod Nederlandstalige kinderdagverblijven erg klein.
Gelukkig zien we langzamerhand wat veranderingen met nieuwkomers zoals KIDS Curacao.

Ik heb zelfs horen zeggen dat de eigenaresse van KIDS Curacao voorheen ook actief was als assistent bij Bambino maar vertrok uit onvrede over het kinderbeleid :finger:

Shroederschool behoort weliswaar tot de duurste instellingen van Curacao maar is een absolute aanrader.

Hallo,

Ik zie je oproepje en ik ben heel erg benieuwd of je in het buitenland gewerkt hebt.
Ik zou ook graag in het buitenland willen werken. Ook iets met kinderopvang. Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe je het hebt gehad!

Dagmar