Op onze hoofdpagina bij Categorieën met subcategorieën met bijvoorbeeld Categorie: Algemeen / subcategorieën: Wereldwijzer Reiscafé - Reisgenoten gezocht etc. kunnen wij de subcategorieën samenbrengen bij de categorie Algemeen in een menu zodat het handig is om te navigeren in de betreffende categorie.
Hieronder zijn vier voorbeelden hoe het eruit kan zien en wij willen weten wat jouw voorkeur is en die gaan we bij de meeste categorieën met vele subcategorieën dan toepassen. Stem op 1 van de 4 voorbeelden.
- Voorbeeld 1 Rijen met uitgelichte topics
- Voorbeeld 2: Rijen zonder topics
- Voorbeeld 3: Vakken zonder topics
- Voorbeeld 4: Vakken met uitgelichte topics
Ik vind zelf de derde mogelijkheid wel de mooiste, al kan ik me voorstellen dat de vierde ook wel handig is met de laatste topics die je dan ziet. Al zie je daar ook de sticky topics die niet veranderen.
1 like
@Kees_Down_Under En waarom vind jij de vierde de beste?
Ik heb eigenlijk dezelfde mening achteraf, de derde optie is rustiger en verwijst met beschrijving naar de subcategorieën waar het voor zijn en optie 4 is enige voordeel dat je de laatste topics ziet maar kan er rommelig uitzien bij grote categorieën zoals Amerika. Voor Brazilië waar twee subcategorieën zijn is optie 4 wel handig met laatste nieuws als topics denk ik. Optie 1 en 2 vallen af omdat met vakken mooier is en overzichtelijker.