Wie oh wie is er weleens in een kidsworld accomodatie geweest op corfu ??? evt Zakynthos of Lesbos.
Groetjes Yvonne
Wie oh wie is er weleens in een kidsworld accomodatie geweest op corfu ??? evt Zakynthos of Lesbos.
Groetjes Yvonne
Corfu begint dit jaar pas met KidsWorld, maar kan het je aanraden!
Het is een hele leuke organisatie, heb ook voor ze gewerkt, maar dan als reisleidster
!
Veel plezier!
Danke je Lizz,
ik heb geboekt voor Sidari Village op Corfu en heb nu al zin.
Op een engelse site staat ook een hele goede recentie over dit complex en de goede ervaringen van andere met Kidsworld, maakt dat ik er een goed gevoel over heb.
Ik werk zelf bij D-reizen, maar dit is voor het eerst dat ik met Kidsworld ga. ( toch heb ik in de loop van de jaren dat ik op het reisbureau nog nooit een klacht gehad over kidsworld).
Mijn zus gaat nu naar Kusadasi Aquaresort, dus ik ben benieuwd hoe dat is. Dan weet ik nml ookal waar ik volgend jaar naar toe ga.
Waar heb jij gewerkt?
bedankt !
groetjes Yvonne
Heyy Yvonne,
Ik heb deze zomer in Kuadasi gezeten :D:D
Dat is echt geweldig voor kinderen hoor, dat waterpark!!!
Zelf ben ik nu helemaal verliefd op Kusadasi, het is mn 2e thuis geworden. Het liefst ga ik er ook weer terug, maar heb dit jaar besloten niet meer te gaan werken als reisleidster, ik word nu stewardess… mijn meisjesdroom gaat in vervulling!
Maar KidsWorld is gewoon heel leuk, goed verzorgd. Er word gewoon zoveel gedaan voor de kinderen, zo heb je zelf ook een onbezorgde vakantie!
-x-