Kho Chang 11-14 december 2010

Ha levensgenieters!

Ik vlieg morgen (7 december) om 14u van Schiphol naar Bangkok!
Ik ga eerst een aantal dagen naar familie van mij in Pataya. Wie heeft er zin om daarna Kho Chang mee te gaan verkennen (misschien per olifant??) en lekker te chillen op het strand?!! Ik denk dat ik tussen 11 en 14 december die kant op ga!

Ik zal even iets over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar, kom uit Tilburg en woon in Amsterdam. Ik heb hotelschool en marketing gestudeerd en werkte tot voor kort bij een ontwerpbureau. Mijn passies zijn reizen, lekker eten/drinken/uitgaan/dansen, cultuur, films, muziek en de ZON: eigenlijk gewoon fantastische dingen beleven met leuke mensen. Ik ga alleen op reis maar ben absoluut geen einzelganger, dus ik heb zin om heel veel leuke mensen te ontmoeten! Ik ben tot eind februari in Azie. Ben van plan Thailand, Cambodia, Laos en Vietnam te zien

groetjes en wie weet tot ziens! floor

Hoi Floor,
Wel mooie vooruitzichten om Koh Chang te bezoeken!!ff nog een tip geven:Op Koh Chang Plaza (Klong Phrao Beach) is een leuke bar: de Mailbu Bar, van Kumput en Nat. Deze buitengewoon aardige en lieve mensen maken het je enorm naar de zin.
Nog veel suc6 in LOS!!
georgessiam.