Kevf meldt zich

Goedemorgen mede-forummers

Kevin is de naam en wonend in het mooie Groningen. Paar jaar geleden het ‘echte’ reizen begonnen met een lange trip naar zuid-afrika (zonder echte planning). 2 jaar later een maand in Thailand rondgereisd en vorig jaar een week in Marrakech doorgebracht. Echter door persoonlijke omstandigheden is het reizen een beetje stil komen te liggen.

Hoogste tijd om weer op te pakken dus en zoekend naar wat advies kwam ik op dit forum.

Ben iemand die houdt van backpacken, verre reizen, reizen op budget en niet teveel van tevoren plannen

tot op de rest van het forum :wink:

Hoi Kevin,
Welkom op wereldwijzer,
Waarom niet terug naar Thailand gaan,zelf heb ik mijn hart aan dit land verpand,zou het eerlijk gezegd niet kunnen missen.
Nou bij ons op het Thailandforum zitten veel mensen met ervaring die je op weg kunnen helpen met al je vragen.
Je kan deze landenfora hier bezoeken
suc6 nog voor je toekomstige reizen.
En om je in de stemming te brengen een foto van de zovele tempels die Thailand bezit!

http://www.studyabroaddomain.com/wp-content/uploads/2010/11/Thailand.jpg

groet:georgessiam.

komt omdat ik niet het type persoon ben om 2x naar dezelfde plek te gaan. Ik weet dat ik nooit alles gezien kan hebben in die maand, maar ik wil over 30 jaar gewoon een mega-lijst aan landen op mijn ‘verzameling’ :wereld:

tnx voor het verwelkomen!