Ketut bedankt!

Een aantal dagen geleden hoorde ik het al via de mail, maar nu is het dan officieel: Ketut stopt na vele jaren als moderator van dit forum.

Raoul, ik wil je bedanken voor je inzet. Je bent nooit heel prominent aanwezig geweest, maar op de achtergrond was je beslist een goede moderator. Niet iemand die zomaar klakkeloos berichten aanpast of verwijderd, maar iemand die altijd nadenkt wat het beste voor het subforum is. Iemand die luistert, en open staat voor suggesties. En dat is met bepaalde ‘karakters’ niet altijd even makkelijk. :wink:

Ik hoop dat je opvolger je kan evenaren! Bij deze wil ik de nieuwe MOD veel succes wensen. Enneh, Raoul, ik hoop je hier nog af en toe te zien.

Ik sluit me aan bij bovenstaande, als Butoijo aka Maryono en een aantal met mij hebben we het jouw in het verleden niet gemakkelijk gemaakt met onze vergaande discussies. Maar je hebt inderdaad nooit onze berichten klakkeloos weggehaald of erger nog zomaar aangepast dus bedankt daarvoor, het ga je goed.

Mvg,

Butoijo

Het zal absoluut niet meegevallen zijn de heftige discussies die vaak zijn ontaard in vele off topic postings te modereren. Ik weet zeker dat jij eerst nagedacht hebt voordat je in ging grijpen. Bedankt! Ik sluit mij bij bovenstaande postings van harte aan. Het gaat je goed. :dag: