Beste Lezers,
Hoe brengen jullie het kerstgevoel in huis…verse boom/kunstboom,versieringen,enz.
hoe richten jullie het in?
Beste Lezers,
Hoe brengen jullie het kerstgevoel in huis…verse boom/kunstboom,versieringen,enz.
hoe richten jullie het in?
Een grote echte kerstboom, vol met lampjes en ballen, overal eigenlijk wat, lampjes om de spiegel, lampjes om de bar, lampjes voor het raam, rendier en slee in de tuin, over de coniferen een net met lampjes, pegels aan de voorkant van het huis, lampjes om de toog bij de entree, dus al met al heel veel toeters en bellen.
Viva,je pakt wel flink uit,zeg…maar het gevoel is het gevoel…
Hou het bij grote vasen met kerstballen en wat versiering op de tafels want ben met kerst en oud op nieuw nooit thuis.Maar in de voortuin wel een brandende kerstman op een ladder en lampjes rond de ramen.Maar als klapper staat er al jaren bij mij op het dak van de garage een verlichte sneeuwpop die iedereen groet door zijn hoed af te nemen.Echt er zijn mensen met kinderen bij ons uit de andere kant van de wijk die ieder jaar weer komen kijken en de auto’s die voorbijrijden stoppen ook gewoon:hihi:
Een grote kerstboom met veel lampjes, grote verlichte kerstballen voor het raam, lampjes in een groene tak op de haard, takken met lampjes in een grote vaas en buiten kerstman met slee, lampjes aan het balkon, aan de gevel van het huis en tuinhuisje
Ehm niet… haha wij houden niet van kerst… ![]()
Hier gewoon een echte kerstboom met prachtige ballen aan (…) en figuurtjes in, lichtjes en dan in huis lekker veel theelichtjes overal. Buiten versieren we het niet, behalve 2 verlichte kerstboompjes in de voortuin.
Momenteel heb ik nog geen kerstgevoel en in huis heb ik nog niks versierd.
Maar wat niet is kan nog komen.
Iedereen Fijne Feestdagen !!!
Groetjes Dicle