kayoli safaris kenya

weer eens een vraag over safari aanbieders. Ik heb meerdere aanbieders (8 in totaal) gevraagd naar de prijs voor 2dgn Tsavo. De prijzen varieerden tussen de €700 en €850. Nu was de goedkoopste Kayoli safais kenya met overnachting in Voi Wildlife Lodge. Ik kan echter niets vinden over hun (behalve recensies op hun eigen site). Heeft iemand ervaring met hun, goede of slechte?

Handigje, alida1 en Tazmanias hebben ervaring met Kayoli, die zou je een berichtje kunnen doen, hier de link, misschien nog meer Wereldwijzer leden …?

1 like

Hoi

Helemaal rechts bovenaan wereldwijzer is een zoekvak. Als je daar Kayoli intikt krijg je een hele blz. met gesprekken waarin ze vernoemt worden.

oa.

KAYOLI -> 3 Days Tsavo East & West/2 nights in Voi & Ngulia lodges … Beach voor € 300 p.p

GRTZ

1 like

Hoi Mwende,
bedankt voor de tip. Heel stom maar ik heb gewoon nooit aan de zoek-bar gedacht. Sterker nog , ik heb hem nog nooit gebruikt op deze site. Misschien toch maar eens aanleren om die ook te gebruiken.

Ik twijfel nog tussen alleen Tsavo East of ook West erbij. De laatste keer (2007) vond ik West helemaal niets. Alleen maar rotsen en weinig tot geen dieren. Ik lees nu steeds dat er zoveel dieren in West gespot worden dus misschien toch maar een combi van beide.

Hoi
Nochtans, de naam is Handigje :smile: :kus:

Ja 't blijft lastig om te kiezen. Misschien kan je overwegen om een telefoontje te plegen met de warden en de lastest news vragen.

Zelf vind ik het wel lekker om niet steeds heen en weer te sjezen of express veel meer kilometers te doen en blijf dan 2 nachten in dezelfde lodge. Kan je ook verschillende delen van het park gaan spotten. Je kan miss een korting vragen ook als je niet perse ook nog van west naar oost (of omgekeerd) wil ze verbruiken dan immers less fuel.

Have a :zon02: weekend !

.

Jij begrijpt de naamlol2
Ik ga zo wie zo nog verder kijken want ik weet niet zeker of ik deze lodge wat vind (begrijp dat hij buiten het park staat). Ik wil ook echt een privesafari zodat we op bepaalde plekken of bij dieren langer kunnen staan als wij dat willen. Zoveel dingen om te bedenken, zo leuk!

hallo wij zijn een goeie twee weken terug van kenia
wij hebben met roger kayoli onze safari geboekt
waren heel tevreden zijn naar tsavo east en amboselli geweest
geslapen in de voi wild life lodge en kibo tentenkamp
gekregen wat we gevraag hebben
zijn met vier in een safari busje meegegaan en hebben 325 euro
per persoon betaald
gingen nog een scherpere prijs krijgen als we met zes waren
maar dat wilden we niet zodat we zelf konden zeggen waar de chauffeur
moest blijven staan en mocht doorrijden
groetjes

1 like

sorry, lees dit mu pas. Wij zijn in dec. 2011 10 dagen op stap geweest met Roger en het/hij was super. Krijg je geen spijt van.