Ik ben Katrien Poissonnier (uit België). Sinds een viertal jaar schuim ik wereldwijzer reisforums af. Ik reis met ons gezin : Bernard (55) Katrien (54), mijn zoon Erik (28), mijn dochter met mentale beperking (19 jaar). We zijn geen back-packers, maar doen toch heel wat nuttige info op, op dit forum.
Onze eerste wereldreis ging naar Costa Rica (zelf geregeld, met huurauto. Super mooi land). Daarna volgden Thailand (van Bangkok naar het noorden gereisd met eigen huurauto, fantastisch!), verleden jaar Madagascar (individueel maar met chauffeur, onvergetelijk!!!). DIt jaar willen we Namibië aandoen. We hebben weer alles zelf geregeld en kijken er naar halsreikend naar uit.
Hoi Katrien,welkom op wereldwijzer!
Ik las dat je ook op vakantie bent geweest naar Thailand,idd het noorden van Thailand is echt prachtig !
Heb je tijdens je verblijf ook het Doi Inthanon gebergte met zijn mooie watervallen o.a. Mae Klang bezocht?
Nou mooie keuze om op reis te gaan naar Namibie,het is een prachtig land met vele uitersten, zoals woestijn, savanne en kust.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Namibië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je voorbereidingen,Katrien!
groet,georgessiam.