Hallo allemaal, sinds 1995 ben ik al een keer of viiftien in India en dan met name in Kashmir geweest. Ben benieuwd hoe het er daar nu aan toe gaat. Iemand informatie speciaal over Srinagar?
Wij zaten in Ladakh en hoorden daar wel over de onrust in Srinagar. Een Ladakhi taxidriver vermoord door twee Kasmiri en heel Leh lag plat(staking). Srinagar is voor een paar dagen afgesloten geweest en er was een aanslag. Desondanks willen wij graag volgende zomer naar Srinagar maar bekijken het daar ( in Leh) ter plekke of het op dat moment verstandig is. Jij bent er dus meerdere malen geweest, ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.
Groetjes San
Hallo San, ben daar inderdaad een aantal keren geweest en heb er zowel zeer goede als ook zeer slechte ervaringen opgedaan. Het is een fantastische omgeving en wil er zelf ook graag weer een keer heen. Laat ff wat weten als je er naar toe gaat dan geef ik je wat adressen van betrouwbare mensen met een houseboat waar je goed onderdak krijgt voor een betaalbare prijs zonder verrassingen.
groetjes jos