Karpaten of oosten van Turkije

Welke 60 plusser heeft zin om met vacantie te gaan richting Roemenië m.n. Karpaten of het oosten van Turkije.
Ik zou graag die streken willen bekijken, vooral eerste suggestie moet heel mooi zijn.
Ik hou van wandelen en fotografeer graag. Ik ben niet echt een strandmens, maar zo nu en dan een stranddag geen bezwaar!
Ik ben spontaan, flexibel en erg energiek!
Man of vrouw geen bezwaar. Als het maar klikt!
Nu niet allemaal tegelijk…
Groet
Lizzy-Ilse

Hoi,

Ik zou ook graag door het oosten van Turkije willen trekken.
Ik heb een huis je in Side.
Dus laat wat van je horen en maak je wensen kenbaar, groetjes Mizzy.

Hallo “Mizzy”,
Bedankt voor je reactie.
Eerstens: ik ken Turkije helemaal niet, nog nooit geweest, maar wel altijd gewild!
Nu ben ik niet zo’n type, dat dagelijks aan het strand wil liggen. Ik houd meer van het verkennen van natuur verweven met cultuur.
Ik heb eens een brochure gezien met wandeltochten langs de oost/zuidkust van Turkije. Ik werd er helemaal lyrisch van. Helaas nu onvindbaar!
Ik ben iemand, wat niet gauw terugdeinst voor iets of iemand, maar men had mij toch gewaarschuwd om er niet alleen opuit te trekken.
Zeker wanneer ik mijn camera + toebehoren bij me heb.

Ik bemerk, doordat jij een huisje bezit in Side(?), dat je Turkije dus redelijk kent. Dat geeft mij al vertrouwen.

Uiteraard moet er meer over en weer uitgewisseld worden en diverse ontmoetingen plaats gevonden hebben om te kijken of het klikt.
Ik geef je graag mijn emailadres: [EMAIL=“s.vd.brink@casema.nl”]s.vd.brink@casema.nl , zodat we dan via deze weg elkaar kunnen bereiken.

Graag hoor ik eveneens wat jouw ideeën zijn?
Goed weekend,
groet,
Steffie.