Kappers in Turkije

Inleiding verwijderd door Hans.

Haha… mijn exvriendje was kapper (4/5jaar geleden ofzo)… dus kostte me niks… maar zou zelf niet zo snel naar de kapper gaan daar… ze föhnen het altijd zo oudbollig… :smiley:

Reactie verwijderd door Hans.

Haha nou ik heb geen oorhaar en geen haar uit mijn neus… hou niet van massages van “vreemde” mannen… dus haha… ik geef er niet zoveel om :wink:

Maar ben het er mee eens hoor… En knippen kunnen ze wel super trouwens!

Ik vindt het wel wat. Een paar dagen voor ik naar de kapper ga scheer ik me zelfs niet meer. En dan het hele programma zeg maar. Betekend dat je een uurtje weg ben om daarna super glad weer thuis te komen. Zoals bekend de wenkbrauwen, oren, en neus beharing ook gekortwiekt of uitgedund. Ik ga nu naar een locale kapper vindt het ook belangrijk om herkend en enigzinds geaksepteerd te worden. Zelf daar help het bij

Ik krijg dat malle popetje niet weg!!

Ik betaal buiten het resort 5 YTL in binnen het resort 25 euro, is wel een verschilletje he

Ik ga er niet naar de kapper, mn vader, en Rubbie vaak wel. Niet meer dan 10-15 lira in het dorp voor 2 mannen… kopje thee, wat kletsen, massage, overtollige haren(waar dan ook in gezicht) weghalen.
Ze zijn heel voorzichtig, toen Rubbie nog een grote bult op mn kin had, gingen ze daar zo voorzichtig mee om…

KLASSE

(in een resort niet geweest geen idee, te duur, dat weet ik nog wel, gewoon even naar het centrum gegaan)

Ik prefereer een kapper in Turkije en vooral de kappers die uit Izmir komen. Ik kwam dinsdag terug vanuit Turkije en heb daar mijn haren laten verven, wassen, knippen en fohnen!! Nah, ik ben supertevreden omdat het helemaal geweldig zit en de kleur is heel apart. Ik betaalde voor dit alles 90 LIRA…dus…45 euro!!

2 maanden laten groeien en dan ga ik weer terug naar Turkije. Geweldige verzorging en service. Helaas konden ze heel slecht engels maar ik had mijn woordenboeken bij me…

Highlighten = ROFLE… ZAL IK NOOIT VERGETEN!!!

Ow ja, en in de hotels/resorts is het belachelijk duur…!! Ik heb de afgelopen maand bij een aantal hotels etc. gecheckt en ben toch maar bij de Izmir Kapper gegaan.

Heb mijn haar al verschillende malen laten doen in Turkije, en is steeds heel goed meegevallen. Die kunnen er wat van …
Vorige zomer bij de kapper geweest van ADR … mijn haar was nog nooit zo goed gekapt …

In oktober ben ik ook bij een turkse kapper in Antalya geweest. Een turkse vriendin ging mee, die wist wel een goede kapper. Had haar geprobeerd uit te leggen wat permanent was, want dat wilde ik graag. Zij spreekt geen engels, haar broer wel maar die was er niet bij. De kapper dacht dat ik watergolf wilde hebben. Toen ik de permanet krulspelden zag pakte ik die. De kapper zei dat het met mijn haar niet kon. Te kort. Ik heb haar tot mijn schouders dus hoezo te kort?? Wat blijkt, ze zetten de krulspelden in droog haar. Ja dan is je haar al snel te kort. De permanent heeft niet lang gezeten maar we hebben allemaal vreselijk gelachen. Tja dan moet je ook maar niet zoiets doen als je de taal niet machtig bent.