Kapas eiland

Hoi allemaal, wij willen misschien onze reis afsluiten met 5 dagen op kapas eiland, kan iemand mij adviseren of dat leuk is? wij twijfelen of 5 dagen te veel is omdat het eilandje zo klein is?

Kapas is inderdaad erg klein, wij zijn er destijds 1 dag geweest. Maar als je er van houdt kun je je denk ik prima een paar dagen vermaken met snorkelen, kanoen en op het strand liggen. Het is maar een kwartiertje varen naar het vasteland, dus je kunt prima een dagje naar bijv. Kuala Terranganu. Gem Island ligt bijna tegen Kapas aan, volgens mij kun je hier zelf per kano naar toe varen.

1 like

Hallo Rianne, bedankt voor je reactie!

Hallo,
Ik weet niet wanneer jullie gaan maar misschien is dit wat?

Dit kleine resort wordt beheert door Peter en Sylvia, een NL echtpaar.
Indien belangstelling dan heb ik nog een reisverhaal hier liggen.
Mvg. GJ.

Via Wereldwijzer app

Ben je inmiddels al geweest? Wij zijn ongeveer 3 jaar geleden naar Pulau Kapas geweest. Een heel rustig eiland met weinig accommodaties en een prachtige turquoise zee. Wij zaten toen in Kimi chalet dat erg basic was, maar waar je heerlijk kon eten. Het is voorgekomen dat we een hele baai voor ons alleen hadden en één keer hebben we bij kaarslicht op het strand gegeten, terwijl we de enige waren. Best bijzonder, zo bij maanlicht en onder de sterren.