Ik ben 24 jaar en zou heel erg graag op reis gaan in september.Ik heb alleen het probleem dat er in mijn vriendenkring niemand is die meekan.
Het liefst van al zou ik begin september gewoon willen vertrekken met het vliegtuig en daar een camping zoeken en dan de mooie plekjes in Toscane bezoeken.
Mijn reispartner mag een man of een vrouw zijn tussen 23 en 32 jaar.Het moet iemand zijn die graag dingen onderneemt maar ook heel goed kan genieten.Ik vind het heel belangrijk dat ik me goed voel bij men reispartner en zou daarom graag voor ik op reis vertrek een goed contact opbouwen zodat ik niet met een vreemd iemand op reis moet vertrekken.
Ik zoek inprincipe ook iemand om mee te reizen in die periode omdat mijn vrienden nog aan het studeren zijn en ik dus pas volgend jaar weer begin met een studie. Ik vind het ook heel leuk om dingen te gaan ondernemen, en van de mooie dingen daar te genieten. Misschien dat we wat over en weer kunnen e-mailen of msnen, om zo te kijken of onze ideeen een beetje overeen komen met elkaar.
Hoewel in de topic-titel “Toscane” staat, reageer ik toch even: ik heb onlangs op de Joker-website een topic over Italië opgestart in de hoop een paar mensen te vinden die zin hadden in iets min of meer gelijkaardigs als ik, maar voorlopig zonder respons, dus bij deze zet ik hetzelfde berichtje hier even neer; misschien dat het je/jullie aanspreekt??
*Ciao a tutti! *
*Het Plan: een tweetal weken in september het zuiden van Italië verkennen (mss ook Sicilië). Wegens veel afgestudeerden en dus weinig animo in mijn vriendenkring hoop ik hier een (of meerdere!) enthousiasteling(en) te recruteren *
*Iets concreter: ik had bv. in gedachten om te vliegen op Palermo en dan in twee weken (of iéts langer) naar Napels te trekken en vandaar terug te vliegen. Hier kan uiteraard nog aan gesleuteld worden! Voor de rest: op voorhand een paar essentiële punten uitzetten bv., en de rest een beetje improviseren. *
*Bedoeling: een beetje low-budget, maar ook niet ten koste van alles. Voor de rest is alles mogelijk, zowel qua verblijf (jeugdherberg, camping, CouchSurfing!,…), transport (deels te voet, liftend, trein, giraffe,…) als tijdsbesteding (cultuur, sport, eten & drinken, uitgaan enz.) The sky is the limit en van die toestanden