Kaartje Sturen

Een vraagje voor de mensen die al in Tunesie zijn geweest.
Als je in Tunesie een kaartje op de bus doet, komt het kaartje dan aan in Nederland. Gaat dat makkelijk??
Alvast bedankt

Groetjes Chantal

Een kaartje versturen vanuit Tunesië naar Nederland gaat even gemakkelijk dan van Nederland naar Tunesë!

Hallo Chantal,

Probeer als het mogelijk is, je kaarten zelf in de gele brievenbussen te gooien en doe het liever niet via de hotelreceptie. Daar blijven de kaarten nog wel eens een paar dagen liggen.


Groetjes,
Pittie

Beste Chantal,

Als je een brief stuurt in Tunesie dan kan het 14 dagen duren voordat die aankomt in Nederland. Dit is als je de brief met een normale envelop stuurt. Stuurt gij hem echter met een : Par Avion envelop (envelop met aan de randen wit blauw en een vliegtuigje ,dus per luchtpost dan schijnt het proces van bezorging korter te duren.

Ongeveer een weekje.

Veel plezier groetjes , ben

Echt dus niet, dat kan soms wel een paar weken duren, met of zonder Par Avion.

Gr. Marianna

Een paar weken ?

Waar zit je dan ? In de Sahara of zo ? of maak je gebruik van post duiven ?

Ja, ik zit ook regelmatig in de Sahara, maar post verstuur ik vanaf Djerba.
En omgekeerd vanuit Nederland duurt het net zo lang.

in januari duurde het ongeveer ander halve week toen ik thuis kwam kwamen de kaartjes pas :stuck_out_tongue:
maar jah het gaat om het idee vind ik hoor nu stuur ik geen kaartjes maar het is echt verschillend

Heej,…

Mijn kaarten zijn ook nog niet aangekomen… we hebben ze via de hotel receptie verstuurd… en het is nu ongeveer 2 week geleden… :smiley: