Wij zijn net terug van onze vakantie naar Tunesië (Hammamet - hotel Vincci Lella Baya). We hebben echt een topvakantie gehad. Ook hebben we de 2-daagse tocht naar de sahara gedaan en dat was echt leuk.
Nu wilde ik op een kaartje aangeven welke route we gereden hebben om bij de sahara te komen, en terug, maar ik kan op Internet geen goede kaarten vinden waarop de hoofdwegen duidelijk weergegeven worden.
Wie kan mij aan een (digitale/gescande) kaart helpen zodat ik vast kan leggen hoe we gereisd hebben?
De host van Sunweb had een mooie kaart waarop hij ons de route uitlegde toen we de excursie boekten, maar deze hebben we nergens kunnen vinden. Dit was een kaart waarop de belangrijkste plaatsen zijn weergegeven, alsmede de hoofdwegen. Zoiets zoek ik dus.
Op de kaart van je weblog staat o.a. Matmata niet op. Ik had al op google gekeken, maar dan tunesia gebruikt. Dit levert weer net andere kaarten op, dus bedankt voor de tip!
Helaas heb ik nog niet zo’n mooie kaart gevonden als die de host had. Dat was een beetje speels getekende kaart (denk aan woestijnplaatje/tekeningetje in het gebied van de sahara). De kaarten op google zijn of té gedetailleerd, óf missen bepaalde plaatsen.
Ziet er naar uit dat ik dan toch zelf aan het tekenen moet op basis van een van de gevonden kaarten denk ik.