Journalist Zoekt

Voor het tijdschrift Carp ben ik bezig met een artikel over gevaarlijke reizen. Ik ben op zoek naar mensen in de Carp-doelgroep (HBO/WO-opgeleid, 25-37jaar) die een vakantie niet extreem genoeg kan zijn. Hoe gevaarlijker/extremer, hoe beter.

Als je het leuk vindt mee te werken aan mijn artikel, mail me dan even op: w.keuning@carp.nl wat jouw gevaarlijkste/extreemste vakantie is en hoe en wanneer ik je het beste kan bereiken.

Vriendelijke groet,
Wouter Keuning

Wouter,

Hoe gevaarlijker, extremer hoe beter…?!

Ik ben reisbegeleider voor reisorganisatie (Koning Aap reizen: www.koningaap.nl) maar dat gevaarlijke, extreme en betere…?! Is dat ook niet een beetje persoonlijk…?!

Joh…ik kom dat tegen bij mensen die ik begeleidt.
Het moet gevaarlijker/extremer worden maar of dat de tendens is…? Men zoekt makkelijk een uitvlucht naar een andere omgeving waar je makkelijker open staat voor andere impulsen omdat dat voor de “gewone” vakantievierder.nl <_< niet realiseerbaar is: gevaarlijker, extremer en beter! Maar wanneer de stront echt aan de knikker is, dan is het gevaarlijke, extreme toch weer iets nieuws!!!

Als reisbegeleider maak je dat mee, wanneer je naar locatie’s gaat die wat meer buiten de algemene beschouwing liggen !

Vriendelijke groet,

Paul Inggamer