Hallo iedereen!
Ik was op zoek naar een forum waar ik gezellig over reizen kon kletsen en ook ervaringen van anderen kon lezen en ik kwam hier terecht dus ik hoop dat dit een beetje is wat ik zoek.
Ik ben Corrina, 18 jaar en net gestopt met mijn studie, ik ben als examenreis wezen interrailen (Berlijn-Krakau-Praag in 10 dagen) dat was in juni, veder ben ik in Burundi geweest in Afrika en heel wat landen in West Europa heb ik al gezien.
Op het moment ben ik een wandel of fiets vakantie aan het plannen door Denemarken, ik wil kijken of het mogelijk is van Aalborg naar Kopenhagen te wandelen (en met trein uiteraard) of helemaal te fietsen (zo’n 400 km) dit omdat mijn vader in Aalborg woont en dus voor mijn vliegticket betaald (een luxe die ik niet gewend ben, ik betaal alles eigenlijk altijd zelf) ik hoor graag meer over leuke campings en plekken waar ik geweest moet zijn in Denemarken, Legoland heb ik al gehad toen ik 12 was
en in Aalborg ben ik ook nog nooit geweest, en Fur wil ik ook heen maar dat betekend een flinke omweg…
Dat was het zo een beetje over reizen nu en wat ik wil gaan doen, uiteraard wil ik ooit ook nog de rest van Europa zien, Amerika en Nieuw-Zeeland staan ook nog op het lijstje, Tunesië, uhm weinig landen waar ik eigenlijk niet heen wil… Wild kamperen in Scandinavië staat ook erg hoog op de lijst
Groetjes!