Hallo, ik ben een 49-jarige man en maak de tweede week van augustus een mini rondtrip met de auto door Denemarken en West Zweden.
Reisdoelen zijn Kopenhagen, Gothenburg en Malmö.
Reis bijna altijd alleen, maar een reisgenote is misschien ook wel eens gezellig.
Lijkt het jou (sportieve, zelfstandige reisgenote) wat, dan hoor ik graag van je.
Geen “zwaan kleef aan” verplichting, lekker je eigen gang kunnen gaan en alleen de activiteiten (bezichtigingen, maaltijden e.d.) delen,
waar je beiden zin in hebt. Eigen accommodatie te verzorgen (slaap zelf in motels/hotels op ca. 5 à 15 km van de stadscentra).
Zoek uiteraard iemand die geen hekel aan autorijden heeft.
Verwacht in 8 dagen tijd ca. 3.000 km te sturen, waarvan de eerste en laatste dag 2 x ca. 1.000 km.
Hmm, lastig te volgen zo’n discussie wanneer reacties verwijderd zijn, maar je verwart volgens mij “eisenpakket” met duidelijkheid vooraf.
Meer info volgt in pb’s naar een eventueel geïnteresseerde.
Mijn projectie van een trol is iemand die te pas en te onpas off topic opmerkingen in een forum slingert (“leuke” woordgrapjes, opmerkingen over schrijfstijl e.d.).
Je mag je eigen conclusies trekken of je dit bent, ik vind van wel en laat me al zeker niet door jou bijsturen, bespaar je de moeite.
Het is niet toegestaan in andermans onderwerp de aandacht af te leiden (off-topic), de aandacht op zichzelf te vestigen voordat de originele vraag naar volle tevredenheid van de vragensteler is beantwoord (hijacking) of de de sfeer verstoren (trolling)