Jonge reisgenote gezocht, Hiken: Alpe Adria Trail (Oostenrijk, Slovenië, Italië)

Hey,

Samen met nog twee jongeren die ik ontmoet heb via dit forum, is het plan ontstaan om een trektocht met tent te maken in de Alpen. Wij zijn 19, 21 en 24 (2 jongens, 1 meisje) en houden er allen van actief bezig te zijn en hebben dan ook echt zin in een mooie wandelvakantie. De data moeten we nog bepalen, maar waarschijnlijk willen we halverwege/eind juli vertrekken (nachttrein naar Klagenfurt) en dan ruim twee weken later terugkeren naar Nederland (nachttrein vanaf Venetië). Meer informatie over de route kun je vinden op: Alpe-Adria-Trail | Wandern im Garten Eden. De etappes schijnen erg mooi te zijn en waarschijnlijk zijn er geen extreme technische vaardigheden nodig. Op sommige dagen zullen we echter wel 1000m stijgen en we hebben natuurlijk een rugzak mee van ±15 kg, een goede conditie is dus zeker van belang. Onderweg zullen er voldoende mogelijkheden zijn om te kamperen en om eten in te slaan.

We zouden het erg leuk vinden als er nog een 4e persoon mee wil (bij voorkeur meisje, ong. zelfde leeftijd).

Groetjes,
Floris

Hoi Floris,

Leuk om je bericht te lezen op het forum! Zelf hou ik ook erg van actieve vakanties, wandelen, fietsen etc. alleen
is het niet altijd makkelijk om mensen te vinden die dit ook graag doen! Ik ben een studente, 21 jaar, dus midden/eind juni
komt voor mij ook goed kwa vakantieperiode. Ik heb zelf altijd met veel plezier verschillende wandel- en kampeervakanties gemaakt, soms met
tent, soms gewoon in berghutten. Misschien is het leuk om contact te houden en te kijken of onze ideeen en verwachtingen goed op elkaar
aansluiten? Het zou super zijn om zo in een klein maar gezellig gezelschap een mooie tocht te maken!

Groetjes, Naomi

Hey Naomi,

Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! In welke gebieden heb je al gereisd?

Het lijkt me tof om een keer kennis te maken en te kijken of de plannen voor komende zomer een beetje overeenkomen. Ik studeer in Tilburg, maar in het weekend zit ik vaak in Utrecht al kan ik met de trein dan makkelijk overal gratis komen.

Groetjes Floris

PS: Onze plannen zijn voor midden/eind juli en niet juni, dus ik hoop dat jou dat ook uitkomt :wink:
PPS: Ik wilde je eigenlijk een privéberichtje sturen met mijn e-mailadres, maar je mailbox zit vol.