Jippie! 21 mei vlieg ik dan eindelijk naar Bangkok

:wereld:nu kan ik echt niet meer terug, heb namelijk mijn vlucht naar bangkok geboek…
21 mei vlieg ik er dan eindelijk heen!!!
voel me nu een beetje raar. had gedacht me anders te voelen als ik net mijn vlucht geboekt had, maarja misschien zijn het nu een beetje nerveuze kriebels die ik voel.
Moest het even kwijt:beef:
groetjes lotte

www.lotte-op-reis.shareyourstory.nl

Leuk joh! Maar je bent al zo lang met je voorbereiding bezig, het moet gewoon goed gaan. Niet nerveus worden, dit is gewoon echt wat je wilt!!!

(Ik heb vorige week in een veeeeeeel te impulsieve bui een ticket naar Egypte geboekt, haha…)

Heerlijk vooruitzicht toch om lekker naar Azie te reizen !? De mensen, het eten, de cultuur, de prachtige tropische stranden en eilanden…:vak02: Het gaat vast helemaal goed komen !
Wij vertrekken waarschijnlijk de 22e of 23e mei weer naar Bangkok :), kan niet wachten…

Ik heb je reisverslag op share your story al een poosje niet meer gevolgd omdat ik zelf al een poosje in Filippijnen ben en geen internet vlak bij heb, maar ik zag zojuist dat je al terug in Nederland bent, en ook dat je het mooiste land van azie de Filippijnen heb overgeslagen Hoe kon dat zo gebeuren ? Mijn project hier op het eiland Palawan gaat onverminderd door, en we hebben de eerste typhoon overleefd. Inmiddels hebben we ook al een website www.tabuyobeachpalawan.com en hopen binnenkort echt van start te kunnen gaan.