Jim. B... Even voorstellen

Hoi allemaal!

Om mij even voor te stellen:

Mijn naam is Jim, ben 22jaar oud.
Ik studeer Bachelor secundair onderwijs aan de Artevelde HS in gent.

Sinds 3 jaar heb ik de pracht van het reizen ontdekt.
Maar dit doe ik Liefst met de fiets, zo verplaats je jezelf veel sneller en kan je de steden tenminste degelijk waarnemen.
Ook doe ik het liefst alleen, zo heb je meer kans op interacties met de verschillende bevolking :slight_smile:

Zo ben ik momenteel al van Chiogia naar venetie gefietst, wat een enorme teleurstelling was omdat ik niets had gepland en niet wist dat fietsen daar verboden was…

De volgende was Parijs, Ik ga elk jaar op vakantie in Angers ( De loire ) om te gaan zweefvliegen.
Veel mooie kastelen :wink: aanrader.

En de topper van de fietsvakanties tot nu toe was de rit van Merchtem ( belgie ) naar londen.
Beste ervaring die ik ooit heb gehad, het gevoel dat je hebt als je uiteindelijk (na 5dagen ) hebt als je in londen toekomt.
Geweldig! De rit in belgie was niet veel soeps, maar in engeland zelf heb ik lang de oostkust naar londen getrapt, werkelijk prachtig!
De stad Londen zelf, heel leuk… maar voor mensen die ni op hun gemak zijn op een fiets is het toch opletten geblazen.

Verdere ervaringen: 3weken filipijnen, Zeer mooi land. Te vriendelijke bevolking wel.
10 Dagen op ‘feest’ vakantie in spanje…
dit gebeurde dan weer onder vrienden, dus heb ik NIKS van de omgeving kunnen bewonderen, jammer

Zo weten jullie iets over mij.
Heb hier al veel informatie gevonden, lijkt een geweldig forum!

Groeten Jim

Hoi Jim,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk met de fiets de wijde wereld intrekken,je ontdekt meer dingen die je anders niet zie als je met de auto reis,Jim.
Ik las in je berichtje dat je vanuit Merchtem richting Londen bent gefietst,heb je er lang overgedaan om je einddoel te bereiken?
In iedergeval als je nog met vragen zit over bepaalde landen,dan kan je altijd een berichtje posten op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je fietstochten,Jim!
groet,georgessiam.

Dat viel zeer goed mee. ik denk dat ik na een vijftal dagen ben aangekomen.
Ik ben via Deal Margate etc gefietst om zo te kunnen genieten van de kustlijn.
Alleen jammer dat het laatste stuk ( 30km ofzo ) enkel industriezone was. achja :stuck_out_tongue: moet er ook zijn.