Hallo,
Ik vertrek volgende week voor de eerste keer naar New York. We landen op JFK en hebben een hotel in New Jersey. Weet iemand wat de makkelijkste manier is om New Jersey te bereiken?
Taxi zie ik niet zo zitten, lijkt me erg duur!
Hallo,
Ik vertrek volgende week voor de eerste keer naar New York. We landen op JFK en hebben een hotel in New Jersey. Weet iemand wat de makkelijkste manier is om New Jersey te bereiken?
Taxi zie ik niet zo zitten, lijkt me erg duur!
Als je OV geen probleem vindt: vanaf Penn Station (Manhattan) gaan er treinverbindingen naar New Jersey. Vanaf JFK is het waarschijnlijk een fluitje van een cent om Manhattan te bereiken (neem de metro).
Je had beter op Newark kunnen vliegen, dan was je er al. ![]()
Hangt een beetje af waar in NJ precies. Treinen zijn soms handig, de PATH metro voor sommige andere plekken. Hij komt wederom vanuit Manhattan, o.a. vanuit dichtbij voormalig WTC.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Wij komen aan op JFK en willen gaan overnachten in North Bergen (NJ).
Hoe kunnen we met het openbaar vervoer daar komen?
Hoeveel kost een taxi voor deze reis ongeveer?
Gr
Eerst metro naar Manhattan, dan vanaf 33th street station de PATH trein naar Hoboken. Dan ben je nog zeker 3-4 km van North Bergen, laatste stukje zal bus worden of desnoods taxi.
Overall taxi vanaf JFK: het is zeker 1 uur buiten de spits en in de spits 1.5 uur, zou best wel eens tegen de 100 dollar kunnen zijn…
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Dank je.
Waar in North Bergen County? Kijk even op een kaart. Als het ten noorden van de Holland tunnel is, gaat dat makkelijker vanaf de Bus Terminal op de 42e straat en 8th Avenue in Manhattan waar de bussen van en naar NJ aankomen en vertrekken. Er zijn bussen van JFK en La Guardia, die je rechtstreeks naar de Terminal brengen. Ik herinner me een $15 per persoon enkele reis.
Kijk even op NJ Transport en op de site van JFK zelf onder ‘vervoer’.
![]()
Super 8 North BergenSuper 8 North Bergen
2800 Columbia Avenue
North Bergen, NJ 07047, Verenigde Staten
(201) 864-4500
Bus Trminal. D’r lopen ook snorders rond die busjes volpraten voor die buurt, best te vertrouwen. Suur ook het hotel een email om hen te vragen hoe je het makkelijkst bij hen komt.
Heb ik gedaan, maar nog geen reactie ontvangen.