Wij zijn er dan ook rond die tijd… We willen weer naar hotel Pimar gaan maar ben nog even aan het kijken hoe we daar het goedkoopst met het vliegtuig kunnen komen… Dus als iemand een tip heeft…
als het goed is kan je van eindhoven (d8 ik) naar Gerona, dat is heel goedkoop vliegen, en dan met de bus naar Blanes. Je bent er zo… en het is goedkoper vliegen dan naar Barcelona, wat veel mensen doen.
Ik woon vlak bij de duitse grens en we zitten nu te kijken hoe duur het is om vanuit dusseldorf te vliegen. Dusseldorf is van ons uit namelijk net zo ver als schiphol en het scheelt aardig wat in de centen… Nu nog maar even afwachten hoe duur het is als je ‘los’ bij Pimar boekt…
maar het scheelt ook weer als je op Gerona vliegt, das iets dichterbij dan van Barcelona naar Blanes, want anders moet je weer 1 uur in de bus zitte of trug te rijde naar Blanes, en nu is da maar hooguit 30 min. , vanaf Gerona naar Blanes.
Maar suc6 verder met boeken, hoe duur het bij Pimar is weet ik zo nie…
Vliegen vanaf Weeze/Dusseldorf doe je met Ryan Air. zij vliegen ook naar Gerona. Rotterdam - Gerona doe je met Transavia. Eindhoven - Gerona met ryan air.
VAnaf Barcelona is het 2 uur met de trein. Gerona ongeveer 40 min met de bus. wel even bustijden checken want soms moet je 2 uur wachten.
Als je met 4 personen bent kun je beter een taxi nemen. is makkelijker en bijna even duur.
voor meer luvhtvaartmaatschappijen WWW.GOTCHABAR.STARTBEWIJS.NL
Ik ga dit jaar same met mij vriendinne ook naar blanes … ik heb geen idee of het leuk is want ben er nog nooit geweest … maar dat zal best wel anders make wij het ons zelf wel naar ons zin gaan er nog meer mensen op 17 juli richting blanes … kijk voor meer info www.beachchicks.tk