We willen in januari 2011 ongeveer 4 weken een groepsreis voor jonge kinderen door Thailand maken. Djoser is tot nu toe de enige die ik daarvoor gevonden heb.
Ik ga me binnenkort verder orienteren, maar als je ideeen heb… dan hoor ik het graag.
thailand is goed te bereizen zonder reis organisatie ook met kleine kinderen kijk eens op www.thailandmetkinderen.nl hier staan veel tips op voor reizen met kinderen door thailand
ik dacht dat fox ook reizen aanbied voor reizen met kleine kinderen
Ik zou nog even wachten
2 en 4 is nog te jong voor een groepsreis. Ik zou je een strand vakantie op koh samui aanraden. Dan kan je gelang de kleintjes er zin in hebben er op uittrekken. En als je toch niet wil wachten kan je voor een schappelijke prijs een individuele rondreis boeken bij www.greenwood.nl. Deze organisatie is in Nederlandse handen en ze leveren wat ze beloven.
Ik zou je toch willen adviseren op www.greenwoodtravel.nl te kijken. Daar kan je een eigen reis samenstellen met privé chauffeur die rekening houd met de gemoedstoestand van je gezin. Je kan tevens ook je eigen ritme en dag indeling bepalen. bij ander reisbureaus is het vaak te massaal en moet je je schikken aan het programma van het collectief. Dit is zeker bij kleinen kinderen lastig. Ik ben zelf twee keer met kinderen en mijn vrouw door Thailand gereisd met greenwood. Bij kleine kinderen is het raadzaam een bouwpakket samen te stellen met tussen door rust momenten om ff bij te komen.:vak02:
Ik zou ook zeker niet met mijn kinderen (bijna 2 en 4) een georganiseerde reis doen. Ik zou persoonlijk wat vrijheid willen hebben. Als ik hier al kijk, vrijdag zijn we naar de dierentuin geweest. Gisteren waren ze beiden helemaal kapot. Hebben dan ook beiden een middagslaap laten doen er was anders niets met ze te beginnen (en ze zaten zichzelf ook behoorlijk in de weg) En dan was dit nog maar een dagje dierentuin in NL! Als je georganiseerd gaat moet je je houden aan hun planning, is best pittig. Maar misschien komt het ook wel omdat ik er zelf niet van houd. Ik hoef niet op maandag al te weten wat ik vrijdag ga doen (bij wijze van spreken).
Maar jij kent je kinderen het beste, en misschien zijn ze wel heel flexibel en makkelijk en passen ze zich gewoon enorm snel aan.
Op deze site ben ik ook weleens reizen met kinderen tegen gekomen.