Jan.febr.maart 2011 West?Afrika

Hey
Ik wil naar Afrika! Wie wil er mee?
Mijn voorkeur gaat uit naar het westen, of toch het oosten maar ik weet nog niet wat relatief makkelijk/veilig te bereizen is. Moet me nog wat verder verdiepen. Maar je kan dus zelf ook nog wat bedenken.

Ik heb met mijn vriend twee jaar rond de wereld gereisd maar we zijn er mee gestopt voordat we in Afrika beland waren. En ik wil nog steeds graag en heb nog wat geld over. Vandaar. Maar vriendlief wil niet meer en hij ziet het niet zitten dat ik alleen ga. Vooral voor zijn zielerust zoek ik een reismaatje. En voor zijn zielerust is het dan ook wel handig dat ik niet met een man ga :zon02:

Wat ik zoek: een vrouw tussen de 25 en 50, niet te moeilijk en graag wat positief ingesteld. Niet bang en bereid basic te reizen met af en toe wat luxe.

Wie ben ik? Ongeveer bovenstaand.

Grtz Martine

hoi martine,
ik ben niet het reismaatje wat je zoekt,maar wil alleen even reageren op je reactie west/oost.
ik woon is moshi,ben alleen, 43 jaar en het is hier veilig.je moet natuurlijk niet s’nachts alleen over straat gaan,dan vraag je om problemen,maar dat heb je ook in nederland.
het is makkelijk te reizen,het vliegveld ligt 45 minuten verderop,en je kan hier de meest mooie uitstapjes of safari’s maken,of het beklimmen van de kilimanjaro.
en mocht je intresse hebben,ik heb mijn eigen B&B
succes met het zoeken van je reismaatje en het maken van je plan.

groetjes ineke